SZKOLENIE ODBYŁO SIĘ 02.07.2020
SZKOLENIE ONLINE
Szkolenie poprowadzili eksperci od podatków w nieruchomościach:
Marek Golec
Grzegorz Grabowski
Dla kogo?
Dla osób planujących otwarcie nowej spółki <-dla tych osób szczególnie istotne jest, żeby od początku zadbać o wszystkie kwestie formalne i prowadzić spółkę zgodnie z przepisami i dobrymi praktykami
Dla osób prowadzących spółkę z o.o. (będących udziałowcami lub członkami zarządu spółki)
Prowadzisz sp. z o.o. albo planujesz taką spółkę otworzyć?
Wydaje Ci się, że księgowy i prawnik wszystko za Ciebie załatwią?
Masz rację: wydaje Ci się ;-)
Na tym szkoleniu podzielimy się z Tobą taką wiedzą, wynikającą z naszej praktyki. Mamy doświadczenie w spółkach oparte o naszą pracę księgową, prowadzenie kilku spółek i współpracę z kilkoma prawnikami.
Dlaczego dla Ciebie?
Mimo wsparcia specjalistów, to Ty, jako (przyszły) udziałowiec i/lub członek zarządu takiej odnoszącej sukcesy spółki musisz posiadać wiedzę o kwestiach formalnych, prawnych i podatkowych, tak, żeby dopilnować wszystkich aspektów i nie narazić siebie, swojej rodziny i swojego majątku na niepotrzebne ryzyka wynikające z Twojego zaangażowania w spółkę.
Porównanie różnych form prowadzenia działalności gospodarczej pod kątem:
SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI
Dopasowanie formy działalności do rodzaju prowadzonej działalności nieruchomościowej;
Efektywna współpraca z biurem rachunkowym;
Szczegółowa lista tematów, które zostały omówione podczas szkolenia:
Organy i inne osoby w sp. z o.o. (wspólnicy, zarząd, prokurent, pełnomocnik: obowiązki, odpowiedzialność, zmiany udziałowców od strony praktycznej);
Jak czytać rachunek zysków i strat oraz bilans;
Podwójne opodatkowanie i jego unikanie;
Finansowanie sp. z o.o., pożyczki od udziałowców;
Niezbędne formalności po założeniu sp. z o.o.; wewnętrzne oraz wobec organów (formularze, terminy, konsekwencje niedopełnienia obowiązków).
Ruch pieniądza w sp. z o.o.;
Szkolenie poprowadzili:
Grzegorz Grabowski
Założyciel i współwłaściciel biura rachunkowego, przedsiębiorca i bloger. Jego firma działająca pod marką Wynajmistrz.pl Biuro Rachunkowe obsługuje klientów prowadzących najem, podnajem, handel lokalami mieszkalnymi, noclegi dla turystów, pośrednictwo i inne. Grzegorz jest autorem bloga Wynajmistrz.pl – serwisu o wszystkim, co jest związane z nieruchomościami mieszkalnymi, ich wynajmem i podatkami, z naciskiem na informacje praktyczne, ułatwiające życie wynajmującym i innym podmiotom działającym w branży nieruchomości. Wydał również książkę “Podatek od najmu i rozliczenia z najemcami. Poradnik w 100% praktyczny“, która rozeszła się już w nakładzie kilkunastu tysięcy egzemplarzy. Oprócz tego prowadzi wykłady i szkolenia na temat rozliczania handlu mieszkaniami, najmu i podnajmu. Sam inwestuje w mieszkania na wynajem, prowadził jednak w przeszłości podnajem długoterminowy i flipy.
Marek Golec
Współwłaściciel Biura Rachunkowego Wynajmistrz.pl, wyspecjalizowanego w rynku nieruchomości.
Absolwent ekonomii i finansów międzynarodowych uczelni Université Sorbonne Paris Nord we Francji.
Doradca podatkowy (numer wpisu 13709) z niesamowitym doświadczeniem w rozliczaniu praktycznie każdej działalności nieruchomościowej. Ponadto jego specjalizacją są podatkowe aspekty związane z samochodami wykorzystywanymi w firmach. Pomaga przedsiębiorcom w doborze właściwej formy działalności pod kątem rodzaju prowadzonego biznesu.
Autor praktycznych artykułów podatkowych i wykładowca na licznych szkoleniach.
Oprócz ogromnej wiedzy podatkowej, inwestuje w nieruchomości i jest przedsiębiorcą.
Co ważne, mówi o podatkach naprawdę prostym językiem i rozumie biznes klientów oraz uczestników szkoleń.
Opinie o poprzednich webinarach Wynajmistrza
197
PLN
Nagranie
Co otrzymasz:
Powyższa cena jest kwotą brutto. Kupując nagranie akceptujesz regulamin. Po kliknięciu „Kupuję nagranie” odpowiedni produkt zostanie dodany do Twojego koszyka w sklepie internetowym, gdzie będzie można opłacić zamówienie oraz ewentualnie podać dane do faktury. Jedynie opłacone zamówienie gwarantuje Ci dostęp do szkolenia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów z płatnością, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Twoja inwestycja
Istotne pytania i odpowiedzi
Szkolenie odbędzie się online, poprzez platformę do prowadzenia webinarów. Obydwaj prowadzący będą widoczni na video, a do tego będą wyświetlane slajdy.
W jaki sposób zostanie zrealizowane szkolenie
Część merytoryczna, czyli wykład prowadzących jest przewidziany na 1,5h-2h, po którym odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi. Całość nie powinna przekroczyć 3h.
Jak długo potrwa szkolenie?
Na 30 minut przed szkoleniem otrzymasz link, poprzez który będzie można dostać się do pokoju webinarowego.
Jak otrzymam dostęp do webinaru na żywo?
Jeśli chcesz otrzymać fakturę, podczas zakupu zaznacz opcję “Chcę otrzymać fakturę” i wpisz dane do faktury. Otrzymasz ją mailem automatycznie.
Płatności obsługuje firma Tpay. Możesz skorzystać z szybkich przelewów internetowych oraz Paypal. Możesz również wykonać przelew bezpośrednio na konto naszej spółki (napisz do nas, jeśli chcesz skorzystać z tej możliwości).
Sugerujemy uczestnictwo na żywo, bo tylko wtedy będzie możliwość zadania swojego pytania. Niemniej, szkolenie będzie nagrywane i udostępnione wszystkim, którzy wykupią dostęp, poprzez naszą platformę do kursów. Nagranie będzie dostępne na platformie przez co najmniej 12 miesięcy.
Czy muszę pojawić się na żywo i czy udostępnicie później nagranie?
Czy dostanę fakturę?
Jak mogę zapłacić?
Tak, po części wykładowej będzie sesja pytań i odpowiedzi. Postaramy się odpowiedzieć na większość pytań. Najlepiej będzie, jeśli przygotujesz sobie pytania przed szkoleniem albo zapisz je sobie podczas wykładu (jeśli Ci się jakieś nasuną). Prosimy o konkretne pytania, przy czym nie w formie kazusów (podczas szkolenia online nie będzie możliwości rozwiązywania szczegółowych kazusów).
Czy będę mógł zadać pytanie prowadzącym?
Pytania?
Skontaktuj się z nami
+48 507 029 298
szkolenia@wynajmistrz.pl
Organizator:
Kojok Sp. z o.o.
NIP 1182104354
REGON 360629800
J. Słowackiego 16/18
01-627 Warszawa
Kontakt