Firma Rendin gwarantuje ochronę wypłat czynszu i pokrycie zniszczeń do dziesięciokrotności wysokości czynszu. Weryfikuje kandydatów na najemców, a za pozytywnie zweryfikowanego bierze na siebie odpowiedzialność finansową. W razie problemów z najemcą, oprócz pokrycia zaległości finansowych, Rendin zapewnia obsługę prawną, która zaczyna się od mediacji z lokatorem, a w skrajnym wypadku wspiera wynajmującego w procesie eksmisji lokatora.
- Usługa jest darmowa dla wynajmującego.
- Najemca zamiast kaucji płaci miesięczną opłatę 2,5% wysokości czynszu.
Weryfikacja lokatora przez Rendin
System weryfikacji lokatorów Rendin sprawdza, czy dotychczas dana osoba terminowo regulowała płatności. Jeśli kandydat przejdzie pozytywnie weryfikację, oznacza to, że najprawdopodobniej jest wypłacalny i może wynająć mieszkanie, a także, że nie ma długów wobec innych firm lub osób. Może dzięki temu zawrzeć umowę poprzez Rendin.
Niemniej, życie pisze różne scenariusze. W razie braku płatności czynszu, Rendin zdejmuje z wynajmującego ten kłopot m.in. płacąc wynajmującemu za nieuregulowane zobowiązania lokatora.
Co warto wiedzieć?
Usługa świadczona przez Rendin nie jest równoznaczna z zarządzaniem jego najmem.
- Umowę podpisuje wynajmujący z najemcą i oni są jej stronami.
- To wynajmujący musi powiadomić Rendin o zaległościach najemcy w płatnościach czynszu, aby dział prawny Rendin mógł jak najszybciej zająć się mediacją z najemcą.
Usługa Rendin w praktyce
- Wynajmujący umieszcza bezpłatnie ogłoszenie ze swoją nieruchomością na platformie rendin.pl.
- Zweryfikowani kandydaci zgłaszają się poprzez ogłoszenie, a właściciel otrzymuje powiadomienia w aplikacji i mailem.
- Wynajmujący decyduje, z którym kandydatem umawia się na pokazanie mieszkania.
- Wygenerowanie i podpisanie umowy i protokołu przekazania mieszkania odbywa się w pełni online w aplikacji Rendin (dostępne na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych).
Jak skorzystać z Usługi Rendin?
Wejdź na www.rendin.pl/landlords, a następnie dodaj swoją nieruchomość, pod którą pojawią się kandydaci. Zobaczysz, którzy z nich uzyskali pozytywny wynik weryfikacji i z nimi możesz zawrzeć umowę z zabezpieczeniem Rendin.
Masz już kandydata? Nie musisz nawet dodawać ogłoszenia. Wystarczy, że zostanie pozytywnie zweryfikowany i będziecie mogli podpisać umowę poprzez Rendin.
Masz pytanie o usługę zabezpieczenia wynajmu Rendin?
Napisz na info@rendin.pl lub zadzwoń do Centrum Pomocy Rendin: +48 22 695 53 79