W biznesie dwie najważniejsze kwestie to: Twoi klienci i Twoi pracownicy

Tych pierwszych nam przybywa, więc szukamy cały czas tych drugich. Praktycznie co kilka miesięcy nasz zespół się powiększa.

Prawdopodobnie jedyne biuro rachunkowe skupione wyłącznie na rynku nieruchomości

Jesteśmy pasjonatami: księgowości oraz nieruchomości. Oferujemy usługi księgowe wyłącznie dla rynku nieruchomości. Rozliczamy najem, podnajem, handel mieszkaniami, najem turystyczny. Szukamy ludzi do naszego zespołu, którzy choć częściowo podzielają nasze pasje.

Czego możesz oczekiwać jako członek naszego zespołu?

  • Dobrego wynagrodzenia
  • Elastycznych godzin pracy dopasowanych do Twoich preferencji (chcielibyśmy jednak w miarę regularnie widzieć Cię w biurze)
  • Nieformalnej i dobrej atmosfery pracy (nad którą cały czas pracujemy 😉 )
  • Szkoleń formalnych i nieformalnych – co tydzień mamy szkolenie wewnętrzne, uczestniczymy w zewnętrznych szkoleniach księgowych, ale także biznesowych (uczymy się biznesów naszych klientów), czasami też szkolimy naszych klientów (na czym korzystają zarówno oni jak i my)
  • Wsparcia i wymiany wiedzy w ramach zespołu
  • Możliwości nauki i rozwoju w księgowości i nieruchomościach
  • Formy zatrudnienia dopasowanej do Twoich wymagań
  • Fajnego widoku z okien biura (wiemy, to może mniej ważne, ale nas ten widok codziennie cieszy) oraz dobrej kawy i herbaty 😉

Jak wygląda proces rekrutacji?

Wypełniasz formularz aplikacyjny (10 min).

Wysyłasz do nas CV (mailowo).

Spotykamy się.

Otrzymujesz od nas ofertę.

Na jakie stanowiska obecnie rekrutujemy?

Stanowisko

Księgowa/Księgowy

Miejsce pracy: Warszawa, Żoliborz

O Tobie

– Masz doświadczenie w pełnej księgowości
– Potrafisz zadbać o szczegóły i dokładność wykonywanej pracy (w księgowości to chyba zrozumiałe, prawda? 😉 )
– Dobrze organizujesz własną pracę, a także pomagasz w tym innym, w szczególności innym naszym pracownikom oraz klientom (którzy mogą być trochę mnie zorganizowani od Ciebie)
– Word, Excel, e-mail i aplikacje internetowe Cię nie przerażają
– Język polski nie jest Ci obcy i wiesz, że zdanie zaczyna się od wielkiej litery, czasami trzeba postawić przecinek, a napisanie pisma do urzędu skarbowego to dla Ciebie błahostka
– Masz nadal ochotę uczyć się nowych rzeczy, a czasami samodzielnie rozwiązywać problemy naszej firmy

Co będziesz robić?

– Prowadzić księgi handlowe dla klientów biura
– Prowadzić książki przychodów i rozchodów dla klientów biura (ale ten punkt nie jest koniecznością)
– Kontaktować się z tymi klientami w sprawach księgowych i wspierać ich w rozliczaniu ich działalności
– Kontaktować się z urzędami skarbowymi w imieniu klientów
– Obsługiwać ewentualne kontrole, zapytania, wezwania z urzędów

Nie mamy żadnych uprzedzeń co do wieku, płci, narodowości, miejsca zamieszkania, koloru włosów, długości nosa czy paznokci ani jakichkolwiek innych cech.

Stanowisko

Asystentka/asystent w dziale administracji

Miejsce pracy: Warszawa, Żoliborz

O Tobie

– Dokładność, sumienność i dbałość o szczegóły to Twoje cechy
– Bardzo dobrze organizujesz pracę własną oraz innych
– Sprawnie obsługujesz programy biurowe (Word, Excel, PowerPoint, e-mail, Internet) oraz urządzenia biurowe
– Umiejętnie posługujesz się poprawnym pisanym językiem polskim (tworzenie pism, korespondencja mailowa)
– Masz chęć i umiejętność szybkiego uczenia się
– Nie boisz się samodzielności i otwartości w myśleniu
– Jesteś gotowa/gotowy do pracy na pełen etat (5 dni w tygodniu po 8 godzin)

Nie wymagamy dużego doświadczenia, ale chęci do nauki i rozwoju. Doświadczenie w pracy biurowej, księgowości/finansach mile widziane (ale nie wymagane!).

Nie mamy żadnych uprzedzeń co do wieku, płci, narodowości, miejsca zamieszkania, koloru włosów, długości nosa czy paznokci ani jakichkolwiek innych cech.

Co będziesz robić?

Stanowisko to będzie obejmowało obowiązki asystenckie oraz biurowo-administracyjne.

1. Wsparcie w obsłudze sklepu internetowego
– korespondencja z klientami sklepu (pytania dot. produktów, reklamacje, obsługa zamówień)
– realizacja zamówień (pakowanie i wysyłka)
– zamówienia towaru u dostawców

2. Wsparcie w organizacji szkoleń (odbywają się 2 razy w roku)
– zapewnienie sal szkoleniowych i cateringu
– przygotowanie materiałów itp.
– korespondencja z uczestnikami

3. Inne prace biurowo-administracyjne
– wystawianie faktur
– kompletowanie dokumentów dla księgowości
– zaopatrzenie biura w materiały biurowe itp.
– obsługa korespondencji i biura
– inne prace administracyjno-asystenckie (zamawianie noclegów, biletów itp.)

4. (w przyszłości) Wsparcie w prowadzeniu bloga
– publikacja artykułów (ta funkcja nie obejmuje tworzenia treści, a jedynie techniczne umieszczanie tekstu na blogu)
– przygotowanie zdjęć na blog
– inne prace związane z obecnością firmy w Internecie

Prosimy również o przesłanie CV na adres podany w formularzu, podając w tytule wiadomości: ADM

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu z nami – być może spotkamy się u nas, na przepięknym warszawskim Żoliborzu?

Juliusza Słowackiego 16/18
01-627 Warszawa

+48 22 201 33 22

rekrutacja@wynajmistrz.pl

Biuro Rachunkowe Wynajmistrz.pl