Oferujemy:
- przygotowanie do pracy na stanowisku asystentki/asystenta ds. administracyjnych
- dobre wynagrodzenie
- prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia grupowego
- karnet sportowy
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie do kursów zewnętrznych
- szkolenia formalne i nieformalne
- wsparcie i wymianę wiedzy w ramach zespołu – nie tylko w okresie wdrożenia
- możliwość nauki i rozwoju w księgowości, podatkach i nieruchomościach
- elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
- nieformalną i dobrą atmosferę pracy (nad którą cały czas pracujemy brak dress code’u
- fajny widok z okien biura (wiemy, to może mniej ważne, ale nas ten widok codziennie cieszy)
Zakres obowiązków:
- obsługa korespondencji i biura
- porządkowanie dokumentacji
- wystawianie faktur
- organizacja szkoleń (potwierdzanie uczestnictwa, sala, katering itp.)
- zaopatrzenie biura w materiały biurowe itp.
- przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania
- kontakty z klientami w sprawach administracyjnych
- przygotowywanie umów i pełnomocnictw dla klientów
- wystawianie faktur dla klientów
- kontakty z urzędami skarbowymi (w sprawach administracyjnych)
- inne prace biurowo-administracyjne
O Tobie:
- masz chęć zdobycia doświadczenia w pracach biurowych, a nawet w księgowości
- potrafisz zadbać o szczegóły i dokładność wykonywanej pracy
- dobrze organizujesz własną pracę, a także pomagasz w tym innym, w szczególności innym
- naszym pracownikom oraz klientom (którzy mogą być trochę mniej zorganizowani od Ciebie)
- Word, Excel, e-mail i aplikacje internetowe Cię nie przerażają
- język polski nie jest Ci obcy i wiesz, że zdanie zaczyna się wielką litery, czasami trzeba
- postawić przecinek, a napisanie pisma do urzędu skarbowego to dla Ciebie błahostka
- masz ochotę uczyć się nowych rzeczy, a czasami samodzielnie rozwiązywać problemy naszej firmy
- doświadczenie w księgowości/finansach jest mile widziane (ale nie wymagane!)
Asystentki/Asystenta ds. administracyjnych
Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałaś/przeczytałeś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim zatrudnieniu w naszej firmie, wyślij swoje CV mailem na adres: rekrutacja@wynajmistrz.com, dodając w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz wypełnij krótki formularz, do którego link znajduje się poniżej.
W CV prosimy zawrzeć następujący zapis: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
Wypełnij formularz
(uwaga, nie oczekujemy umiejętności realizacji powyższych obowiązków na samym początku, oczekujemy jednak chęci i umiejętności szybkiego uczenia się)